2013年10月8日 星期二

我唔要游水水,救命呀!!!!!

 
見 Karl 仔d 皮膚睇極醫生都唔好 , 決定星期日帶佢游水 , 點知佢唔識遊水不得止仲怕水 ,
同佢拉扯一番都不得要領 , 最後多得金毛主人出手相助佢先免強遊一陣 ,
點解一隻沙灘出世的狗會怕水 , 人地咕嚕咕嚕沖浪 , Karl仔怕曬怕熱怕水 ,
同一生長環境出世 , 定我太縱佢呢 ? 可能我都係怪獸家長  = _ = " 唉..........
 












4 則留言:

  1. KARL皮膚咩事?睇相明顯見到佢同你角力,BB多多都係一樣好怕水,不過佢地細隻,我可以抱落水

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢眼邊四周出現甩毛 , 驗過無蟲無菌 , 用稀釋蘋果醋抺就好少少 , 所以決定同佢游水 , 可惜佢怕水怕得要命 , 當日同佢角力一個多鐘頭 , 抱佢出海面二十多次 , 始終怕得要死 , 不過浸咗海水 , 好似真係好d , 如果同 BB多多 就輕鬆好多 , 我都係半抱半拉佢出去的 .

      刪除
  2. 我兩隻唐都識游水, 但就唔鐘意游
    試下用佢鐘意既零食引佢, 出到深水位都繼續俾
    試多幾次就得既喇, 游多d就慣既喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜係有野食都唔食死都要走,不過我相信游多幾次係會識,佢太細膽了......

      刪除