2013年9月13日 星期五

搵哥哥記

 
                                                      咕嚕咕嚕 : 今日邊個入來搵我
 
 
Karl : 哥哥 ~ ~  哥哥 ~ ~  我呀 !  Karl 仔呀 !

 
 咕嚕咕嚕 : 呢個發育不良又換毛的核突仔 , 邊個來的 ~ ~咪過來

 
 Karl : 吓 !!! 咕嚕咕嚕 你唔認得我係邊個
 

 
 咕嚕咕嚕 : 邊個識你呀 ! 死靚仔行開

 
 咕嚕咕嚕 : EE妳做咩帶隻醜樣仔來嚇我
 
 
咕嚕咕嚕 : 唔好煩我 , 我唔識你

 
Karl : 哥哥唔好啦 ! 彩下我 ~ ~ ~ ~

 
咕嚕咕嚕 : 小朋友我真係唔識你

 
Karl : 我太傷心啦 ! 幾個月無見你一d都唔認得我
 

Karl : 雖然我細粒好多 , 但係我地係親兄弟 , 你望下我 !
 
 
媽媽 : 咕嚕咕嚕真係唔認得Karl 仔,全程吠爆佢 , karl 好傷心到走
 
 
 

4 則留言:

  1. KARL是否去南丫島搵哥哥,咕嚕咕嚕SIZE真係比KARL大好多

    回覆刪除
    回覆
    1. Karl : EE係呀!三星期前我地去南丫島搵哥哥 , 仲認識咗豆點亞娘 , 黃太話哥哥而家仲大隻 , 媽媽成日話我好似發育不良 , 好傷心呀 ! =="

      刪除
  2. KARL仔好似真係認得哥哥, 但哥哥唔彩佢咁...可憐KARL仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. Karl : 我真係認得哥哥架 , 但係哥哥將我忘記咗 , 我好傷心呀 !

      刪除